loading...
پرشیا دانلود
mina8 بازدید : 680 1392/07/16 نظرات (0)

http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D138124208788071.jpg

من و عشقم باهم خیلی فرق داریم !…
مثلا یکیش اینکه من وجود خارجی دارم
اون اصلا وجود نداره !…

بقیه ی اس ام اس ها را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید...

http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D138124208788071.jpg

از دیگران بپرسید : که یک شب چند روز طول میکشد ؟!…
مطمئن باشید آنهایی که به شما میخندند آدمهای تنهایی نیستند !…

::

چه تفاوت عمیقی است بین تنهایی قبل از بودن و تنهایی بعد از نبودن !…

::

من و عشقم باهم خیلی فرق داریم !…
مثلا یکیش اینکه من وجود خارجی دارم
اون اصلا وجود نداره !…

::

تنهاییقشنگ‌ترین حس دنیاست چون برای داشتنش نیاز به هیـــــچ‌ کـــــس نداری ! . . . .

::
در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما، همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها !…

::
تنهایی من از اونجایی شروع شد
که ، میان این همه ” بود ”
منتظر یکی بودم که “نبود “….

::

اولین باری که عشقم فهمید سیگار میکشم ،مثل بارون بارید . . .با گریه قسمم داد ” توروخدا دیگه نکش توروخدا ترکش کن ” صداش توگوشمه هنوز !اما من هنوزم که هنوزه دارم میکشم . . .آخه چون اونم قسم خورده بود ، که ترکم نکنه ولی رفت . . . . . . !

::

یــــاد بِگیــر!اگـــه کســـی بِهـــت گفـــت دوسِـتـــــــ دارَم لـُــزومـــا بـه ایــن مَعنــی نیستـــ کــه کَــس دیگـــه ای را دوسـتـــ ندارد!

::

رنج دوری ، یاد یاران کار ماست / یک پیامک حکم یک دیدار ماست . . .

::

کاش می شد همدلی را قاب کرد ساکنان شهر غم را خواب کرد کاش می شد نور چشمان تورا
جانشین تابش مهتاب کرد….

::

سیــــب هنوز هم شیــــرین است….
هنوز هم آدم بــــهشت را به لبخند حــــوا میفروشد.
شــــــــــــــیطان بهانه بود!

::

کاش آنقدر قدرتمند بودم که دنیا را به کامت بچرخانم، اما کسی را میشناسم که قادر مطلق است، از او میخواهم برایت بهترینها را

::

ســخــــتـــه…خیلی سخت بود.دیشب ساعت ها تو خیالم باهاش صحبت کردم ولـــــــــی…
ولی وقتی امروز دیدمش چیزی جز سلام نتونستم بگم!!!

::

ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع / ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع

تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام / که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع

::

تو+خاطراتت+چشمانت+دستانت+لب خندت+اشکت…….
چند نفر به یک نفر؟!
::
گرگها هرگز گریه نمیکنند اما گاهی عرصه زندگی چنان بر آنها تنگ میشود
که بر فراز بلندترین قله ها دردناک ترین زوزه ها را میکشند
::
اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست به گمانم یکی نبود قصه های من در راه استاس ام اس عاشقان
اصلا میدونید پسرا فقط ۳ ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن؟
!
ثانیه اول: اووووووووف نیگاش کن
ثانیه دوم: صداشم که بامزست بی شرف
ثانیه سوم: من عاشقش شدم
::

تنهایی یعنی سیر ترشی ات را بخور !… بوسه ای در کار نیست !…

::

از درد تنهایی بمیر !… ولی زاپاس عشق کسی نشو !…
غرور تنهایی خیلی بالا تر از این حرف هاس !…

::

سلام مرا به غرورت برسان !… و بگو:
بهای اون قامت بلندش … تنهایی است !…

::

هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم !!

::

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم” . . .

::

نشود خوش دلم از نامه و پیغام کسی

توسن سرکش طبعم نشود رام کسی

آن که دربند تعلق نبود خاطر ماست

که نه دربندکسی هست و نه در دام کسی

::

دلم به بهانه ندیدنت گریست

بگذار بگرید و بداندهر چه خواست همیشه نیست . .

::

رسم ” خوب ” ها همین است

حرف آمدنشان شادت می کند

و ماندنشان

با دلت چنان می کند

که هنوز نرفته

دلتنگشان می شوی

::

حرفهای زیادی بلد نیستم …
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید …
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !

::

بعضی سردردها نه با چای خوب میشه نه با خواب و نه با قرص !
بعضی سردردها فقظ با دیدن یه نفر خوب میشه !!!

::

اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم …


نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما اطلاع دهید.

کپی برداری تنها با ذکر نام و آدرس سایت ممکن است.در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

منبعمنبع : پرشیا دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 9,129
  • بازدید سال : 83,447
  • بازدید کلی : 7,828,493