loading...
پرشیا دانلود
admin بازدید : 385 1392/09/06 نظرات (0)

عاشقانه

ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﺯﯾﺮ ﺳﻘﻒ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ...
ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
ﻭ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ تنها

 

 

دل بستن مثل پرت کردن ۱ سنگ به دریاست اما دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگ از دریاست.

 

 

ماه من نماز آیات میخوانم وقتی گرفته ای...

 

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطالب بخوانید...

عاشقانه

ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﺯﯾﺮ ﺳﻘﻒ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ...
ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
ﻭ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ تنها

 

دل بستن مثل پرت کردن ۱ سنگ به دریاست اما دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگ از دریاست.

 

 

ماه من نماز آیات میخوانم وقتی گرفته ای...

 

 

از تمام هیاهوی این دنیا تنها پنجره ای می خواهم که سال ها در انتضار تو بر شیشه های مه گرفتهاش اه بگشم....

 

 

اگر پاییز نبود
هیچ انفاق شاعرانه ای نمی افتاد
نه موسیقی باد بود
نه سمفونی کلاغ ها
نه رقص برگ ها
و من....
هیچ بهانه ای برای بوسیدن تو در این شعر نداشتم

 

 

قرارمان یک مانور کوچک بود...
قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد...
اما ببین،
یک جای سالم بر قلبم نمانده است...

 

 

سخته کسی رو باتمام وجوددوست داشته باشی وبدونی اونم دوستت داره ولی روزگارو آدماش نزارن بهم برسی!!!!

 

 

عشق انسان را داغ می کند و دوست داشتن پخته
هر داغی روزی سرد میشود اما هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود

 

 

عشق
عشق یک واژه ی زلال است، تو باید باشی
قلب من زیر سوال است، تو باید باشی
فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت...
زندگی بی تو محال است، تو باید باشی...

 

 

عشق یعنی:
طوری نگام کنی که انگار...
آدم قحطه!

 

من دلم تنگ میشه واست...
نیستی انگار نیست هواسم.....

 

به کسی که تنهام گذاشت بگیداین تو بودی که باختی نه من
من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت اماتو کسی
رو از دست دادی که عاشقت بود.

 

چه دنیای ساکتی! دیگر صدای قلبها غوغا نمیکن، بی گمان همه شکسته اند.!

 

 

آهای دنیا.... عاشقانه ترین لحظاتم به احمقانه ترین خاطراتم تبدیل شده

 

 

 امروز خواستم بنویسم دوستت دارم خودکارم شکست. پس حالا مینویسم دوستت...

 

 

عشق رازی است مقدس. برای کسانی که عاشقند، ‌عشق برای همیشه بی‌کلام می‌ماند؛ اما برای کسانی که عشق نمی‌ورزند، ‌عشق شوخی بی‌رحمانه‌ای بیش نیست

 

بعضی حرفا رو نمی شه گفت، باید خورد...!!
ولی بعضی حرفارو، نه میشه گفت، نه می شه خورد...!!
می مونه سردل...!!
میشه دلتنگی...!!
میشه بغض...!!
میشه سکوت...!!
میشه همون وقتایی که خودتم نمی دونی چه مرگته...!!

 

 

جهانم بی تو "الف"ندارد...

 

فارسی :دوست دارم
انگلیسی :آی لاو یو
فرانسه :ژ تم
اسپانیول :ته آمُ
ایتالیایی :تی آمُ
آلمانی :ایش لیبه دیش
دخترونه :بولولو مولی‌ گوجی بوچ بوچ!

 

 

ﭼﻪ ﺳﺮﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﺍﺳﺖ!!! ﯾﺎﺩﺕ ﺭﺍ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﻢ، ﺍﺯ ﮔﻮﺷﻪ ﺩﻟﻢ ﺗﮑﺎﻥ ﻧﻤﯽ‌ﺧﻮﺭﺩ.

 

تمام شد...
دیر آمدی عزیزم...
من ب عقد"غم ها"در آمدم...!

 

مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی.....
بند نمی آید دوست داشتنت...

 

 

وقتی می آیی
لبخند می آید
وباران شادی روی سرم سرازیر میشود
چشمانم ازشوق می درخشد
من به دورت پرواز میکنم
و صدای پای خوشبختی که درخانه همسایه مان سالها میهمان بود بگوشم میرسد
که میگوید سری هم به قلب خسته من بزنم

نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما اطلاع دهید.

کپی برداری تنها با ذکر نام و آدرس سایت ممکن است.در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

منبعمنبع : پرشیا دانلود

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 8,560
  • بازدید سال : 82,878
  • بازدید کلی : 7,827,924