loading...
پرشیا دانلود
admin بازدید : 26406 1391/11/25 نظرات (376)

یوسی

چند روزی است برخی از کاربران مرورگر قدرتمندUC از کمبود سرعت و نیز قطع و وصلی های آن ابراز ناراحتی میکنند.

مرورگر برخی ها به کلی از کار افتاده و برخی نیز توانایی قبلی برای باز کردن صفحات را ندارند.

پرشیا دانلود در پی ایمیلی به  شرکت سازنده این نرم افزار علت را جویا شده است.

ما در حال انتظار برای دریافت جواب هستیم.

پرشیا دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/09/28 و 9:38 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من یه سوال دارمخواهش میکنم جوابمو بدین بخدا خسته شدم هر سایتی رفتم خودشونم بلد نبودن من مروزگر هام چه فایر فاکس وچه اینترنت اکسپلورر یاهو جیمیل و گوگل رو باز نمیکنن من فقط مجبورم از بینگ برم تا بتونم یه چیزی سرچ کنم اعصابم خرابه یاهو مسنجرمم هم تا ادرس و رمز میدم خطای تروبل شیت بم میده
گفتم شاید این همه مشکل از ویندوزمه ویندوزرو عوض کردم فایده نداشت افرین توروخدا بگین چکارکنم اووووووووووف من میخوام ایمیلم رو چک کنم یا بادووستام چت کنم اما این نمیشه یاهو مسنجرهم تا حالا 10 تا ورژن جدید و قدیمی نصب کردم فایده نداشته همش این ارر ترابل شیت میده افرین بگین چکارکنم منتظر جوابتونم نکه باز ج ندین
پاسخ : خب یه دلیلش میتونه تنظیم نبودن تاریخ و زمان میلادیتون باشه
واسه منم پیش اومده
اگه نشد باز بگید تا راه جدید بگم بهتون
ممنون

این نظر توسط erfan در تاریخ 1393/07/10 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا وقتی یوسی رو باز میکنی تا به مرحله initialzatio میرسه دیگه اتصال قطع می شه؟
پاسخ : ممکنه بخاطر نسخه یوسیتون باشه
آخه ماشالا انقدر نسخه داره که نمیشه یه چیز مشخص گفت
اما در هرحال اگه هندلر هستش تنظیماتشو چک کنید
در غیر این صورت یا تنظیمات گوشی مشکل داره
یا نسخه یوسی

این نظر توسط Mahan در تاریخ 1393/05/19 و 4:11 دقیقه ارسال شده است

چرا نمیشه تو یوسی عکس آپلود کرد؟لطفأ کامل توضیح بده؟ میگی اول تو مای دیسک آپلود کن خب مای دیسک کجاس؟بی زحمت کامل راهنمایی کن؛ممنون
پاسخ : یه فضایی هست تو خود یوسی که به کاربراش اختصاص داده...
توی تب های اصلی مرورگر یه بخشی هست به نام مای دیسک
برو توش و روش کلیک کن
یه صفحه ثبت نام میاد ادامه بده ...........

این نظر توسط رامین در تاریخ 1393/03/11 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا یوسی اروسر جاوا چند وقتیه کار نمیکنه تموم ورژن هاش نصب کردم اما باز هیچ سایتی باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : دلایل زیادی میتونه داشته باشه یكیش مدل گوشيت میتونه باشه البته نسخه يوسي و تنظیمات اینترنت گوشی هم خيلي مهمه

این نظر توسط کاربر در تاریخ 1393/02/30 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

سلام،uc browserمن هم 7.8بوده البته تمام ورژنهای دیگه را هم در این مدت امتحان نمودم اما همگی قطع شده!!امکان داره دیگه اصلا درست نشه من فعلا فیلتر شکن ندارم کلا فلج شدم،آیا نرم افزار دیگه ای میشه جایگزین نمود!؟)گوشی من گلگسی GT-5830i)

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/02/23 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

من گوشی گلکسی نوت 3 دارم . من هر چی uc browser mini یا غیر مینی گرفتم اصلا به اینترنت وصل نمیشه چیکار کنم لطفا بگید تا دیروز وصل میشد ولی الان نه!!!!شکلکشکلک

این نظر توسط mitra در تاریخ 1392/12/11 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

سلام ، گوشیم نوکیا s40 (5220 هستش همیشه از us browser کانکت میشدم ولی چند هفته هست که وقتی میخوام واردش بشم این error میده (دسترسی به برنامه به حالت غیرمجاز تنظیم شده ) لطفا بهم بگید چطوری مشکلش حل میشه؟
پاسخ : جوابتونو دادم

این نظر توسط mitra در تاریخ 1392/12/10 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

سلام ، گوشیم نوکیا s40 هستش همیشه با us browser کانکت میشدم ولی الان دو هفتست که وقتی میخوام کانکت بشم error میده ( دسترسی به برنامه به حالت غیر مجاز تنظیم شده ) این مشکل چطوری حل میشه؟
پاسخ : بهتره نسخه جدید يوسي رو نصب كنید

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1392/11/30 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

سلام، تبلت من اندروید 4، ولی چرا هیچ فیلترشکنی روش کار نمیکنه، و چرا یوسی هیچ کدوم از ورژناش، کار نمیکنه ، خواهشن کمک 382
پاسخ : منظورتون از کار نمیکنه چیه؟
اجرا نمیشه یا برنامه اتصال پیدا نمیکنه

این نظر توسط Mina در تاریخ 1392/11/26 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

چرا نمیشه با یوسی عکس آپلود کرد؟إرور 505 میده
پاسخ : اين مشكل در همه يوسي ها وجود داره.
برای آپلود فایل اول توی My disk آپلود كنید بعد از اونجا انتقال بديد


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 8,827
  • بازدید سال : 83,145
  • بازدید کلی : 7,828,191