loading...
پرشیا دانلود
admin بازدید : 5048 1391/12/28 نظرات (4)

 

بومباس فارسی

 

بعد از انتشار نسخه gbotبومباس  اینبار نسخه ی  فارسی آنرا برای شما آماده کرده ایم که میتوانید بدون هیچ مشکلی از پرشیا دانلود دریافت کنید درضمن نسخه ی RTLبرای سونی اریکسون داران عزیز نیز آماده کرده ایم.

جهت دانلود این نرم افزار با فرمت جاوا به ادامه مطالب رجوع کنید.

 

 

بومباس فارسی

 

بعد از انتشار نسخه gbotبومباس  اینبار نسخه ی  فارسی آنرا برای شما آماده کرده ایم که میتوانید بدون هیچ مشکلی از پرشیا دانلود دریافت کنید درضمن نسخه ی RTLبرای سونی اریکسون داران عزیز نیز آماده کرده ایم.

-------------------------------------------------------------------------------------

 

نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما اطلاع دهید.

دانلود دانلود با لينك مستقيم(نسخه معمولی)|

دانلود دانلود با لينك مستقيم(نسخه پچ شده RTL)|
حجمحجم : 588 کیلوبایت
فرمتفرمت :( zip (jar
پسوردپسورد : www.Pershiadl.ir/ندارد
منبعمنبع : پرشیا دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ghazal در تاریخ 1393/06/08 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

in chra virosie?????y ji mizarin doros bzarin plz
پاسخ : شما از کجا به این کشف مهم پی بدید خانوم؟؟؟
الان این چه ویروسی داره دقیقا؟؟؟
تمامی فایل ها مورد تضمین ما هستن مشکلی نیست
نکنه چون نصب نمیشه میگید ویروسه؟!!!

این نظر توسط javad در تاریخ 1392/04/24 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

خيلى خيلى ممنونم...
راستش به خودم گفتم حالا كه بعد كلى گشتن تو نت واسه پيدا كردن نسخهRTLبومباس كه همشم به در بسته ميخوردم به سايت شما برخوردم و شما هم با لطف و مهربانى بسيار بام برخورد كردين،كم لطفيه كه يه تشكر نكنم.بازم ممنوم ازتون...سايتتون عاليه.
پاسخ : خواهش میکنم
مشکلی بود در خدمتیم

این نظر توسط javad در تاریخ 1392/04/23 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

بازم لينك خرابه!
اصلأ ببينين اين عكس و حجم برنامه اى كه گذاشتين با لينك دانلود يكى هست؟!
خب نه ديگه!
بخدا اين بومباس نيست ك لينكش كردين!!!
درضمن ممونم كه ب نظرم ج دادين و تلاشتونو در اين مورد كردين.
پاسخ : شرمنده خودم اصلاحش کردم دوباره امتحان هم کردم درست بود
این مشکل به این دلیل به وجود اومد چون من این فایل هارو به صورت گروهی زیپ کردم متاسفانه فایلی دیگه جایگزین این شد.
ممنون از اطلاعی که دادین

این نظر توسط Javad در تاریخ 1392/04/19 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

سلام،لينك دانلود بومباس،نسخهRTL كه گذاشتين خرابه،ينى اصلأ بومباس نيست!وقتى دانلود ميكنم يه برنامه ديگس كه فكر ميكنم اشتباهى لينك يه برنامه ديگه رو گذاشتين،خواهش ميكنم اصلاش كنين.
متشكرم.
پاسخ : شرمنده اصلاحش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 1,415
  • گوگل امروز : 50
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 3,860
  • بازدید ماه : 8,403
  • بازدید سال : 82,721
  • بازدید کلی : 7,827,767