loading...
پرشیا دانلود
mina8 بازدید : 581 1392/07/20 نظرات (0)

http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D138158268810411.jpg


سیگاری که از اول بد میسوزه تا آخرش طعم بدی میده ،

از کشیدنش زجر میکشی ولی دلت نمیاد خاموشش کنی …
این قضیه عجیب منو یاد زندگی میندازه ..


بقیه ی اس ام اس ها را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید...

http://dl.pershiadl.ir/uploads/%7Bwww.pershiadl.ir%7D138158268810411.jpg


اس ام اس غمگین

“یاد تو” پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر .

::

ما به پاسور فلک باختیم تو دگر بهر نابودی ماسور نزن…‏!‏

::

بمیرد آن “دل‏”‏
که خواهان غمت باشد‏!‏

::

کسی که برای محبت حدود قائل می شود ، معنی محبت را نفهمیده است

::

هر از گاهی واسه آروم شدن باید بغض کرد ، یه گوشه نشست و بلند بلند سیگار کشید !!!

::

باشی یا نباشی زندگی میگذرد !
اگر باشی با تو
اگر نباشی با سیگار …

::

مرا به تختم ببندید و سیگاری برایم روشن کنید و تنهایم بگذارید …
هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید …
من دارم او را ترک میکنم !!!
::
معلم ورقه ها را داد ؛ همه مرا مسخره کردند اما باور کن درست نوشته بودم …
گفته بود جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید و من همه را نوشتم “تـــــــو”
مگر نه اینکه این جای خالی ها را فقط تو پر میکنی ؟؟؟

::

همیشه از هرچیزی ترسیدیم سرمان آمد …
بیا این بار از با هم بودن بترسیم …

::

وقتی با تو قرار دارم ، قرار ندارم …

::

امشب کم توقع شده ام ، آرزویم کوچک و کم حرف است ، هیچ نمیخواهم جز “تو” .

::

آنقدر دلتنگتم که حتی ابلیس بر وسعت این دلتنگی سجده می کند .

::

دلتنگی هایم را به رود اگر گویم میبرد با خود / حراسم از دریا و مرگ ماهی هاست .

::
ای کاش احساسی به اسم دلتنگی وجود نداشت که باعث بشه مزاحمت بشم !

::

بعضی ها درد می کشندبعضی ها سیگار

من سیگار را با درد می کشم …

::

همیشه دو نخِ آخر سیگارت رو پشت به پشت بکش تا سیگارِ آخر زیاد تنهایی نکشه …

::

سیگاری که از اول بد میسوزه تا آخرش طعم بدی میده ، از کشیدنش زجر میکشی ولی دلت نمیاد خاموشش کنی …
این قضیه عجیب منو یاد زندگی میندازه ..

::

وقتی تو نیستی هیچ دری به رویم باز نیست ، جز در پاکت سیگار !!!

::

ته سیگارهایم پوکه های خاطرات است که شلیک می کنم وسط مغزم …
می کشد مرا اما شاید تو را فراری دهم از ذهنم !!!
همه را خطا زدم …
پاکت بعدی ، خشابی دیگر

::

هیچوقت آرزوی “افتادن” چیزی را نداشته ام ، حالا برای اولین بار میخواهم : “لطفا بیفت” ، ای زیباترین اتفاق زندگی من !چ

::

عشق یعنی وقتی یکیمون مریض میشه ، اون یکیم ازش بگیره !

::

خیابان شعر بلندیست وقتی من با قدم های تو قدم میزنم !

::

هیچ چیز جای خود نیست !!!
زندگی ، آدم ها ، قلب ها
یا یکی بی دل است یا دو دل …
یکی هم اینجا بی تو ، دل توی دلش نیست …

::

مهربانی ات را مرزی نیست

یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده

::

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

::

این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند .

::

من تمام خود را برداشتم و در دستان تو نهادم , تو تمام من را به دست گرفتی و به باد دادی وباد تمام من را احاطه کرد و با خود برد.کجا؟فرقی نمی کند.دردستان تو که نباشد همان بهترکه نباشد!

::

فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است ، کافیست “دلت” ، “گیر” باشد .

::

در دیاری که تو آنجا باشی ، بودنت آنجا کافیست / آرزوهای دیگر ، اوج بی انصافیست .

::

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزشی ندارد ، اکنون نه مشترک هستی نه مورد نظر !


نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما اطلاع دهید.

کپی برداری تنها با ذکر نام و آدرس سایت ممکن است.در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

منبعمنبع : پرشیا دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 764
  • باردید دیروز : 1,415
  • گوگل امروز : 51
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 3,935
  • بازدید ماه : 8,478
  • بازدید سال : 82,796
  • بازدید کلی : 7,827,842