loading...
پرشیا دانلود
mina8 بازدید : 757 1392/07/28 نظرات (1)

http://s1.picofile.com/file/7977032361/fu2215.jpg

چه در کار ، چه در عشق ، هرگز نگویید
” هنوز وقت است ” یا ” شاید دفعه ی بعد ”
زیرا مفهومی وجود دارد به نام ” دیر شدن ”

بقیه اس ام اس ها را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید...

http://s1.picofile.com/file/7977032361/fu2215.jpg



هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش

چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد

تو می مانی و یک ” من ” بی ارزش






وقتی سکوتت از رضایت نیست ، لطفا بگو !






حق نداری احساس دیگران رو به بازی بگیری

فقط به خاطر این که هنوز تکلیفت با احساس خودت معلوم نیست !






چه در کار ، چه در عشق ، هرگز نگویید

” هنوز وقت است ” یا ” شاید دفعه ی بعد ”

زیرا مفهومی وجود دارد به نام ” دیر شدن ”






خاص بودن توی مغز اتفاق میفته

نه توی عکس !






تلخ ترین قسمت زندگی اون جاییه آدم به خودش میگه :

چی فکر می کردیم و چی شد !






سیاهی لبهایم از سیگار نیست…!

سیاه پوش هزار حرفه نگفته است…






در روزگاری که “سلام” و “خداحافظ” فرقی‌ با هم ندارند

نه ماندن کسی‌ حادثه ست نه رفتنِ کسی‌ فاجعه !






سکوت من هیچ گاه نشانه ی رضایتم نبود !

من اگر راضی بودمم ، با شادی برایش می خندیدم !






تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !


 

نظرات شما مارا خرسند میسازد.

درصورت وجود مشکل از طریق تماس با ما اطلاع دهید.

کپی برداری تنها با ذکر نام و آدرس سایت ممکن است.در غیر این صورت شرعا و قانونا حرام بوده و نویسنده هیچگونه رضایتی ندارد.

منبعمنبع : پرشیا دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Dirax در تاریخ 1392/08/09 و 9:04 دقیقه ارسال شده است

خيلي جالب بود ولي تعداد اس ام اسا کم بود.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 807
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 51
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 8,605
  • بازدید سال : 82,923
  • بازدید کلی : 7,827,969