loading...
پرشیا دانلود
Morgan بازدید : 689 1392/03/29 نظرات (0)

 

وقت دعا خجالت نکش ، نگو من گناهکارم و صدامو نمیشنوه . . .
اونی که اون بالاست بیشتر از اونی که تو فکر میکنی هواتو داره !
.
.
.
سنگریزه به دست گرفتن و آن را جواهری دیدن
چوب خشکی برداشتن و جنگلی را در آن نظاره کردن
و با چشمانی اشکبار خندیدن
این است ایمان به خدا . . .

 

وقت دعا خجالت نکش ، نگو من گناهکارم و صدامو نمیشنوه . . .
اونی که اون بالاست بیشتر از اونی که تو فکر میکنی هواتو داره !
.
.
.
سنگریزه به دست گرفتن و آن را جواهری دیدن
چوب خشکی برداشتن و جنگلی را در آن نظاره کردن
و با چشمانی اشکبار خندیدن
این است ایمان به خدا . . .

.
.
.
سرت را بر شانه ی خدا بگذار تا او با نوازش های دستان مهربانش قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص درآیی ، نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه از نداشتن کسی . . .
.
.
.
تو هدفی ، من دنبال توام
تو معبودی ، من عبد توام
توعشقی ، من عاشق توام
تو نوری ، من شب پره توام
تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشی ، من نیازم
تو آواز باشی ، من یه سازم
خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم
.
.
.
ای خدا ای بی پناهان را پناه / رهنمای عاشق گم کرده راه
ره نمی دانیم بنما راهمان / نیستیم آگاه ، کن اگاهمان
ای به هر سوزی تو را ساز دگر / ای به هر سازی تو را راز دگر
.
.
.
خدایا دلم به سان قبله نماست ؛ وقتی عقربه اش به سمت “ تو ” می ایستد ، آرام می شود . . .
.
.
.
ﺣﻤﺪ ﻭ ﺳﭙﺎﺱ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﯼ است ﮐﻪ ﻫﺮ ﺟﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﻭ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﻫﺮ ﺟﺎ ﺍﻭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩﻡ !
.
.
.
هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند !
سطر اول همیشه این است : خدا همیشه با ماست . . .
پس بخوانش با لبخند !
.
.
.
یکی از فرقهای انسان با خدا این است :
که انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند
ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند . . .
.
.
.
خدایا !
در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهی میکشد مرا با نداشتن و نخواستن رویین تن کن . . .
(علی شریعتی)
.
.
.
تو بازی زندگی موقع یارکشی چه خوبه آدم بگه : من و خدا ، شما همه . . .
.
.
.
در شهر بودم
دیدم هرکس به دنبال چیزی می دود
یکی به دنبال پول
یکی به دنبال چهره دلکش
یکی به دنبال نان
یکی هم به به دنبال اتوبوس !
اما دریغ که هیچکس به دنبال خدا نبود !
.
.
.
یادت باشد هیچ کجا آنقدر شلوغ نیست که نتوانی لحظه ای با خدا خلوت کنی !
.
.
.
وقتی شما برای دیگران دعا می کنید ، خدا می شنود و آنها را اجابت می کند و بعضی وقتها که شما شاد و خوشحال هستید ، یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است . . .
.
.
.
زندگی باور میخواهد آن هم از جنس امید !
که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد ، یک امید از ته قلب به تو گوید :
که خدا هست هنوز . . .

 

برداشت : Smsihaa.blogfa.com

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1341
  • کل نظرات : 799
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3239
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 205
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 338
  • گوگل امروز : 49
  • گوگل دیروز : 60
  • بازدید هفته : 1,175
  • بازدید ماه : 3,301
  • بازدید سال : 77,619
  • بازدید کلی : 7,822,665